Workflow Live 11/10 2021 - Så bygger du strukturer för samarbete i Microsoft Teams

: 2 min

Hur samarbetar du och dina kollegor effektivt i den digitala världen? Vilka verktyg använder ni för att ge teamet bästa möjliga förutsättningar att lyckas? Under Workflow Live visade vi hur du med hjälp av en genomtänkt och enkel struktur i Microsoft Teams lyfter era samarbeten även i den hybrida världen.

Har du upplevt styrkan i att ha alla konversationer, filer, anteckningar och uppgifter - ja egentligen allt som behövs för ett effektivt samarbete - samlat på ett och samma ställe? Eller upplever du liksom många andra att antalet team, kanaler, möten och chattar ökar och att Microsoft Teams ibland skapar mer oreda än ordning?

Under Workflow Live den 11 oktober dök vi ner i ett antal avgörande detaljer för att få ert samarbete att flyta på så bra som möjligt, för med hjälp av en genomtänkt struktur för ert samarbete kommer du kunna: 

  • Lättare hitta rätt information vid rätt tillfälle, och slippa hoppa mellan appar och verktyg. 
  • Prioritera mer medvetet och hålla riktningen i ditt arbete. 
  • Fokusera bättre och slösa mindre med din kognitiva kraft och energi. 

Missade du livesändningen av Workflow Live?

Inga problem! Vi spelar in varje tillfälle av Workflow Live så att du kan se den inspelade versionen här.


Workflow Live är framtaget för att ge dig möjligheten att utveckla och förbättra ditt självledarskap och hur du samarbetar med dina kollegor. Workflow Live är återkommande, berör ett nytt tema varje vecka, och är helt kostnadsfria för dig att delta på. Höstens schema finns redan nu på vår hemsida, så passa på att anmäla dig till Workflow Live för att få en bra start på hösten. 

Upptäck kommande Workflow LIVE

Prenumerera på vår blogg